Warning: unlink(/home/nicolelt/public_html/storage/cache/cache.catalog.language.1730852213): No such file or directory in /home/nicolelt/public_html/system/library/cache/file.php on line 68Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nicolelt/public_html/system/framework.php:42) in /home/nicolelt/public_html/storage/modification/catalog/controller/startup/startup.php on line 99Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/nicolelt/public_html/system/framework.php:42) in /home/nicolelt/public_html/storage/modification/catalog/controller/startup/startup.php on line 157Skara
Nemokamas prekių pristatymas perkant už 79.90€ ir daugiau!
Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą, pašto kodą ir tikslų savo telefono numerį.
Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo paraiškoje nurodyti prekių pristatymo būdą. Pirkėjas gali rinktis iš šių prekių pristatymo būdų:
Prekės gali būti pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per kurjerių tarnybą;
Pirkėjas prekes gali atsiimti iš Pardavėjo parduotuvių.
Pirkėjui pasirinkus nurodytą pristatymo būdą, kurjeris prekių pristatymo laiką suderina su Pirkėju Pirkėjo nurodytu telefono numeriu.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
Pirkėjas privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Pirkėjas pristatymo metu pastebėjus pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui.
Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.
Pirkėjui pasirinkus nurodytą pristatymo būdą, prekes, kurios yra Pardavėjo parduotuvėje, Pirkėjas gali atsiimti praėjus 1 ( vienai) valandai nuo užsakymo pateikimo momento.
Pirkėjas, norėdamas prekes atsiimti užsakymo pateikimo dieną, privalo informuoti pardavėją telefono numeriu +370 615 94799 iki 17 ( septynioliktos) valandos. Jei Pirkėjas pageidauja prekes atsiimti ne tą pačią dieną, apie paruoštą siuntą Pirkėjas yra informuojamas elektroniniu paštu. Prekes Pirkėjas privalo atsiimti per 2 (dvi) darbo dienas nuo elektroninio pašto gavimo momento.
Prekių grąžinimas ir keitimas
SHIPPING
Grąžinti įsigytą prekę ar pakeisti į kitą (modelį, dydį, spalvą) galite per 14 kalendorinių dienų, nuo prekių pristatymo dienos ir atgauti sumokėtus pinigus už prekę.
Prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo. Prekė negali būti nešiota ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės, neturi būti jokių išvaizdos pakitimų. Grąžinamos prekės turi būti su etiketėmis. Jeigu prekės yra sugadintos, netvarkingos, nėra pilnos komplektacijos Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių, jų nekeisti ir negrąžinti Pirkėjo sumokėtų pinigų.
Prekių keitimas arba grąžinimas atliekamas Pirkėjui susisiekus su „Nicole.lt“ el. parduotuvės darbuotojais ir nurodoma prekės grąžinimo arba keitimo priežastis.
Prekės grąžinamos arba keičiamos Pirkėjo sąskaita šiais būdais:
Next-day and Express delivery options also available
Purchases are delivered in an orange box tied with a Bolduc ribbon, with the exception of certain items
See the delivery FAQs for details on shipping methods, costs and delivery times
Įvertinimai (0)